Dažniausiai užduodami klausimai

TVIP priedėlio naudojimosi instrukcija: PDF

Ekrane rodomas užrašas „laukiama kanalų sąrašo“

Jei ekrane rodomas užrašas „laukiama kanalų sąrašo“, patikrinkite ar veikia internetas (pvz. atidaryti kompiuterio internetinę naršyklę):

  1. Jeigu interneto ryšio nėra, kreipkitės į savo interneto tiekėją.
  2. Jeigu interneto ryšys yra ir priedėlis pajungtas prie maršrutizatoriaus:
    1. Perkraukite maršrutizatorių (ištraukite maitinimo bloką iš elektros lizdo, palaukite 30 sekundžių, įjunkite maitinimo bloką atgal į elektros lizdą).
    2. Perkraukite priedėlį (ištraukite maitinimo bloką iš elektros lizdo, palaukite 30 sekundžių, įjunkite maitinimo bloką atgal į elektros lizdą).
    3. Priedėliui įsijungus, įranga bus perkrauta. Nepašalinus problemos, skambinkite į techninį skyrių: 85 248 44 49.

Programinės įrangos atnaujinimai

Programinė įranga atsinaujina automatiškai, be naudotojo priežiūros. Jeigu atsiranda atnaujinimas, priedėlis pats įsijungia, atsinaujina, ir jeigu buvo išjungtas, vėl išsijungia.

Ekrane rodomas užrašas „silpnas arba nėra signalo“

  1. Patikrinkite, ar priedėlio maitinimo bloko kabelis įjungtas į elektros lizdą.
  2. Patikrinkite ar priedėlis įjungtas (priedėlyje dega mėlyna ar žalios (modelis 605) lemputės).
    Priedėlis su šviečiančia lempute Priedėlis su šviečiančia lempute
    Priedėliai su šviečiančiomis lemputėmis (modelis 615 / modelis 605)
  3. Patikrinkite ar HDMI kabelis/AV adapteris su kompozitiniu kabeliu sujungti teisingai.
  4. Televizoriaus pulte paspauskite šaltinio mygtuką ir pasirinkite teisingą šaltinį.
    Šaltinio mygtukų pavyzdžiai
    Šaltinio mygtuko pavyzdžiai skirtingų televizorių gamintojų valdymo pulteliuose

Nepašalinus problemos skambinkite į techninį skyrių: 85 248 44 49.

Sistema prašo įvesti apsaugos kodą

Apsaugos kodas – tai Jūsų sutarties numeris. Pirmą karta įjungus įrangą reikės įvesti kodą 5005. Toliau turi veikti sutarties numeris.

Pultelis neveikia

  1. Jeigu neveikia joks mygtukas ir neužsidega raudonas įjungimo mygtukas, pabandykite pakeisti maitinimo elementus.
  2. Jeigu pultas TVIP mc, gali būti, kad jį reikia perprogramuoti. Paspauskite vienu metu nustatymų ir grįžimo į buvusį kanalą mygtukus (žr. psl.3 – Priedelio pultas) ir palaikykite, kol nustos mirksėti išjungimo mygtukas (apie 3 sekundes). Bandome perjungti kanalą. Jei nepavyksta, perprogramavimo procedūrą reikia pakartoti (iki 4 kartų).
  3. Kitais atvejais kreipkitės į techninį skyrių: 85 248 44 49.

Bluetooth pulto pririšimas (šią funkciją turi TVIP modelis 605)

  1. Smailiu plonu daiktu priedelio nugarėlėje (kur nurodytas mac adresas) paspauskite mygtuką ir laikyti 10s.
  2. Ant pultelio spauskite INFO + EPG vienu metu, kol pulto išjungimo mygtukas nepradės mirksėti.
  3. Kai priedėlis junksis su pultu, pultas pradės greit mirksėti ir tada kai baigs mirksėti patikrinkite ar jie susijungė (pultelis turi veikti nukreiptas bet kur, nebūtinai į priedelį).

Wifi nustatymai (šią funkciją turi TVIP modeliai: 412, 415, 605)

  1. Paspauskite mygtuką nustatymai .
  2. Pasirinkite langelį „Tinklas“ ir paspauskite mygtuką „OK“ (jūsų gali paprašyti apsaugos kodo).
  3. Viršutinėje eilutėje „Tinklo sąsaja“ paspaudus krypties mygtuką į dešinę pasikeis režimas iš interneto (ETH0) į bevielį (WLAN0).
  4. Pasirinkite eilutę „Taikyti“ ir paspauskite mygtuką „OK“.
  5. Išsirinkite savo Wi-Fi pavadinimą naudodamiesi krypties mygtukais aukštyn žemyn ir pasirinkę paspaudžiame „OK“ mygtuką.
  6. Įvedame savo Wi-Fi slaptažodį naudodami krypties ir „OK“ mygtukų kombinaciją, įvedę pasirinkite langelį Enter, ir pasirinkite langelį „OK“.
  7. Palaukite 15-20 sekundžių kol užsikraus Wi-Fi duomenys ir paspauskite mygtuką „BACK“ kelis kartus kol grįšite į pradinį kanalą, nuo kurio pradėjote nustatymų procedūrą.

Kaip galiu pateikti paslaugų užsakymą?

Paslaugas galima užsisakyti keliais būdais:

  • paskambinti telefonu 37052484449;
  • pateikti užklausą www.fastlink.lt svetainėje;
  • atvykti į Klientų aptarnavimą skyrių, adresu L. Giros g. 50, Vilnius.

Kokius 4K raiškos kanalus transliuojate?

Home 4K, Nasa UHD, Funbox UHD, Insight 4K UHD, Extreme Ultra 4K, Fastlink 4K

Kodėl gali skirtis tos pačios paslaugos kaina?

Paslaugos ir plano kaina priklauso nuo adreso, kuriuo užsakomos paslaugos. Detalus pasiūlymas bus pateiktas, kai pokalbio metu, patikrinsime technines galimybes teikti paslaugas.

Ar siunčiate popierines sąskaitas?

Ne, popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Mūsų klientai gauna elektronines sąskaitas el.paštu.

Kokiu būdų gausiu sąskaitą už paslaugas?

Sąskaitos už paslaugas yra siunčiamos el.paštu.

Kaip apmokėti sąskaitą už paslaugas?

  • Lengvai ir greitai sąskaitą apmokėti galima savitarnoje: https://mano.fastlink.lt/
  • Mokėjimui atlikti galima sudaryti periodinio mokėjimo sutartį su savo banku.
  • Sąskaitą už Fastlink paslaugas galima apmokėti prisijungus prie savo elektroninės bankininkystės sistemos. Mokėjimo nurodyme būtina įrašyti Kliento ID (Sutarties Nr.) ir mokėtiną sumą, įmonės pavadinimą: UAB Consilium optimum bei nurodyti banko sąskaitą: AB SEB bankas LT98 7044 0600 0436 5274
  • Taip pat sąskaitą apmokėti galima per UAB “Viena saskaita” sistemą, nurodant įmonės kodą: 300049915 ir pavadinimą: UAB Consilium optimum.
  • Mokant įmoką iš užsienio bankų, reikalingi rekvizitai:
    1. SWIF kodas – CBVILT2X
    2. Atsiskaitomoji sąskaita - AB SEB bankas LT98 7044 0600 0436 5274
    3. Būtina nurodyti Kliento ID (Sutarties Nr) ir mokėtiną sumą
  • Grynaisiais pinigais arba banko kortele už paslaugas galima atsiskaityti su brūkšniniu kodu:
    1. Maxima parduotuvių ir savitarnos kasose
    2. Perlas terminaluose

Ar galima įsivesti paslaugas, kol vyksta remontas, bet už paslaugas pradėti mokėti vėliau?

Taip, galima. Savo klientams visuomet stengiamės pritaikyti sprendimus, atitinkančius jų poreikius.

Kiek televizorių galima pasijungti su 1 TV priedėliu?

TV priedėlis yra skirtas pajungti vienam televizoriui.

Kiek televizorių galima pasijungti su vienu paslaugų planu?

Su vienu TV planu ir jo abonentiniu mokesčiu galima pajungti 3 televizorius, plano kaina dėl to nesikeičia.

Kiek laiko užtrunka paslaugų įrengimas?

Standartinis paslaugų įrengimo laikas yra apie 90 min. Sudėtingesnio įrengimo atveju, laikas priklauso nuo paslaugų įrengimo sudėtingo, pajungiamų paslaugų kiekio ir papildomų darbų.

Kiek kainuoja meistro iškvietimas dėl gedimo ar papildomų darbų?

Meistro iškvietimas ir atvykimas apmokestinamas 25 Eur/val tarifu.

Ar gali mano sutartį pasirašyti kitas asmuo?

Sutartis turi būti pasirašoma tik to asmens, kurio vardu ji yra sudaryta, kitas asmuo sutarties pasirašyti negali.

Ar galėsiu perkelti paslaugas į kitą adresą? Ar ši paslauga yra mokama?

Taip, paslaugas perkelti galima. Paslaugos perkėlimo atveju yra tikrinamos techninės galimybės nauju adresu ir pristatomos perkėlimo sąlygos.

Ar galiu perrašyti sutartį kitam asmeniui? Ar tai kainuoja?

Taip, sutartį perrašyti kito asmens vardu galima. Perrašymas nieko nekainuoja, jeigu perrašymo metu abonentas pasirašo 24 mėn sutartį. Jeigu abonentas, perrašymo metu, pageidauja palikti likutinį terminą, perrašymo kaina – 50 Eur. Visais atvejais reikia užpildyti prašymą.

Ar galima nutraukti terminuotą paslaugų teikimo sutartį?

Sutartį klientas gali nutraukti bet kada. Priklausomai nuo suteiktų paslaugų bei nuolaidų, nutraukiant terminuotą sutartį, klientui gali būti skaičiuojamas netesybų mokestis.

Ar sutarties laikotarpiu galiu pasijungti papildomą paslaugą?

Taip, sutarties laikotarpiu galima pasijungti papildomas paslaugas: papildomus TV paketus, didinti interneto greitaveiką, papildomai užsisakyti interneto ar televizijos paslaugas.

Ar sutarties laikotarpiu galima pasididinti interneto greitaveiką?

Taip, per sutarties laikotarpį interneto greitaveiką padidinti galima.

Ar sutarties laikotarpiu galima susimažinti interneto greitaveiką?

Ne, greitaveikos mažinti negalima, tik didinti.

Kuriam laikotarpiui galiu sustabdyti paslaugų teikimą? Ar tai kainuoja?

Paslaugas sustabdyti galima 90-čiai dienų per metus. Paslaugų teikimas gali būti stabdomos tik pilnam mėnesiui. Terminas, kuriam sustabdomos paslaugos, prisideda prie sutarties termino. Paslaugų sustabdymui yra reikalingas prašymas. Ši paslauga papildomai nekainuoja.

Ar būtina vykti į ofisą, kad pasirašyti sutartį?

Ne, nebūtina. Yra keli būdai sutartį pasirašyti nuotoliniu būdu:

  • Sutartį galima pasirašyti nuotoliniu būdu per Marksign platformą, naudojant mobilų parašą arba Smart-ID. 
  • Sutartį galima pasirašyti el.paštu. Tokiu atveju, sutartis klientui yra atsiunčiama el.paštu, ją reikia atsispausdinti, pasirašyti ir skenuotą arba fotografuotą atsiųsti mums atgal. 
  • Sutartį pasirašymui gali pristatyti DPD Lietuva kurjerių tarnyba. Taip siunčiamos sutarties pasirašymas yra apmokestinamas 5 Eur vienkartiniu mokesčiu, kuris yra įtraukiamas yra sąskaitą už paslaugas.

Ar teikiate sutarties ar įrangos pristatymo paslaugą?

Taip, sutartį ir/ar įrangą gali pristatyti DPD Lietuva kurjerių tarnyba. Ši paslauga yra apmokestinama vienkartiniu 5 Eur mokesčiu, kuris yra įtraukiamas į sąskaitą už paslaugas.

Ar ofise aptarnaujate be GP?

Fastlink vadovaujasi LR Vyriausybės nutarimais ir LR įstatymais. Jeigu pagal rekomendacijas paslaugas galime teikti ir priimti interesantus klientų aptarnavimo skyriuje be galimybių paso, tuomet pateikti jo nėra reikalaujama. Keičiantis rekomendacijoms, visuomet į tai atsižvelgiame. Fastlink rūpinasi savo darbuotojų ir klientų saugumu, todėl pirmiausia siūlomos nuotolinės alternatyvos paslaugų pajungimui suderinti, sutarčiai pasirašyti ar atsakyti į kitus kliento klausimus.

Ar sutarties metu galiu užsisakyti papildomus kanalų paketus bei kada ir kaip galiu atsisakyti?

Taip, papildomus TV kanalų paketus galima užsakyti. Tą padaryti galima:

Ar informuojate apie sutarties pratęsimą?

Taip, klientus apie sutarties termino pabaigą informuojame SMS pranešimu, likus 2 mėnesiams iki sutarties pabaigos bei susisiekiame telefonu.

Ar darote projektus ir vedate įvadą į naujas gyvenvietes?

Taip, savo tinklą plečiame visoje Lietuvoje. Gavus paraišką, išanalizuojamos techninės galimybės bei pateikiamas pasiūlymas. Pateikti paraišką, dėl naujo įvado į atskirus rajonus ar gyvenvietes galima:

Ar skaičiuojamas papildomas mokestis už panaudotas medžiagas (laidai, kištukai ir pan.) pajungimo metu?

Papildomas mokestis gali būti skaičiuojamas, jeigu paslaugų pajungimo metu, inžinierius, pagal kliento pageidavimą, turi atlikti papildomus darbus.

Ar galima Jūsų paslaugas išbandyti prieš pasirašant sutartį?

Pasirašius paslaugų teikimo sutartį, visuomet yra suteikiamas 14 dienų išbandymo laikotarpis.

Kokio modelio Jūsų parduodama įranga (maršrutizatorius/priedėlis)?

  • TV pridėlis yra TVIP s-box v.605 modelio;
  • Maršrutizatorius, kuris palaiko iki 100 Mbps interneto greitaveiką – TP-Link AC750 Dual band;
  • Maršrutizatorius, kuris palaiko iki 300 Mbps ir didesnę greitaveiką – TP-Link AC1200 Full gigabit.

Ar galima pasirinkti sutarties terminą?

Standartiškai nauja sutartis yra sudaroma 24 mėnesių terminui. Išimties atveju paslaugų teikimo sutartis gali būti sudaroma ir trumpesniam nei 24 mėnesių terminui. Pratęsiant paslaugų teikimo sutartį, klientas gali rinktis ir ilgesnį nei 24 mėnesių terminą.

Ar galima apmokėti už paslaugas į priekį (už metus ar visą terminą)?

Taip, sąskaitą už paslaugas galima apmokėti į priekį. 

  • Mokant už metus į priekį, suteikiama 5% nuolaida abonentiniam mokesčiui.
  • Už dvejus metus – 10% nuolaida abonentiniam mokesčiui.
  • Už trejus metus – 15% nuolaida.

Norėdami gauti išankstinę sąskaitą su nuolaida, praneškite el.paštu info@fastlink.lt arba tel. +370 5 248 4449.

Kokie yra įrangos įkainiai?

Įrangą galima nuomotis, įsigyti arba palikti vienkartinį mokestį už ją.

TV priedėlis:

  • Nuoma – 2,50 Eur/mėn.
  • Vienkartinis mokestis – 60 Eur.

Maršrutizatorius:

  • Nuoma – 2 Eur/mėn (palaiko greitaveiką iki 100 Mbps);
  • Nuoma – 2,50 Eur/mėn (palaiko greitaveiką iki 300 Mbps ir didesnę);
  • Pirkimo kaina – 30 Eur (palaiko greitaveiką iki 100 Mbps);
  • Pirkimo kaina – 60 Eur (palaiko greitaveiką iki 300 Mbps ir didesnę).

Koks interneto spartumas reikalingas, kad sklandžiai rodytų televiziją?

Fastlink televizija veikia su "Adaptive bitrate streaming" technologija. Tai reiškia, kad nuo interneto greičio priklauso turinio vaizdo kokybė. Mažiausia interneto greitaveika gali būti 1Mbps (vienam srautui). Fastlink rekomenduoja ne mažiau, kaip 20Mpbs (vienam srautui).

Kaip prisijungti prie savitarnos?

Prisijungti prie klientų savitarnos https://mano.fastlink.lt/ galite su savo Kliento ID (Sutarties nr) ir slaptažodžiu. Pirminis slaptažodis yra asmens kodas/įmonės kodas. Prisijungus prie savitarnos pagrindiniame lange, galima pasikeisti slaptažodį.

TOP
Sveiki, mūsų svetainėje yra naudojami slapukai, jeigu sutinkate - spauskite mygtuką "Sutinku" arba naršykite toliau.
Privatumo politika