Jei ekrane rodomas užrašas „Laukiama kanalų sąrašo“, patikrinkite ar veikia internetas (pvz. atidaryti kompiuterio internetinę naršyklę):
Nepašalinus problemos skambinkite į techninį skyrių: +370 5 248 4449.
Paslaugas galima užsisakyti keliais būdais:
ir kiti kanalai.
Paslaugos ir plano kaina priklauso nuo adreso, kuriuo užsakomos paslaugos. Detalus pasiūlymas bus pateiktas kai pokalbio metu patikrinsime technines galimybes teikti paslaugas.
Ne, popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Mūsų klientai gauna elektronines sąskaitas el. paštu, arba jas gali peržiūrėti savitarnos svetainėje.
Sąskaitos už paslaugas yra siunčiamos el. paštu.
Taip pat sąskaitas galima peržiūrėti savitarnos sistemoje.
Taip, galima. Savo klientams visuomet stengiamės pritaikyti sprendimus, atitinkančius jų poreikius.
TV priedėlis yra skirtas pajungti vienam televizoriui.
Su vienu TV planu ir jo abonentiniu mokesčiu galima pajungti 3 televizorius, plano kaina dėl to nesikeičia.
Standartinis paslaugų įrengimo laikas yra apie 90 min. Sudėtingesnio įrengimo atveju, laikas priklauso nuo paslaugų įrengimo sudėtingumo, pajungiamų paslaugų kiekio ir papildomų darbų.
Meistro iškvietimas ir atvykimas apmokestinamas 25 Eur/val tarifu.
Sutartis turi būti pasirašoma tik to asmens, kurio vardu ji yra sudaryta, kitas asmuo sutarties pasirašyti negali.
Taip, paslaugas perkelti galima. Paslaugos perkėlimo atveju yra tikrinamos techninės galimybės nauju adresu ir pristatomos perkėlimo sąlygos.
Taip, sutartį perrašyti kito asmens vardu galima. Perrašymas nieko nekainuoja, jeigu perrašymo metu abonentas pasirašo 24 mėn sutartį. Jeigu abonentas, perrašymo metu, pageidauja palikti likutinį terminą, perrašymo kaina – 50 Eur. Visais atvejais reikia užpildyti prašymą.
Sutartį klientas gali nutraukti bet kada. Priklausomai nuo suteiktų paslaugų bei nuolaidų, nutraukiant terminuotą sutartį, klientui gali būti skaičiuojamas netesybų mokestis.
Taip, sutarties laikotarpiu galima pasijungti papildomas paslaugas: papildomus TV paketus, didinti interneto greitaveiką, papildomai užsisakyti interneto ar televizijos paslaugas.
Taip, per sutarties laikotarpį interneto greitaveiką padidinti galima.
Ne, greitaveikos mažinti negalima, tik didinti.
Paslaugas sustabdyti galima 90-čiai dienų per metus. Paslaugų teikimas gali būti stabdomos tik pilnam mėnesiui. Terminas, kuriam sustabdomos paslaugos, prisideda prie sutarties termino. Paslaugų sustabdymui yra reikalingas prašymas. Ši paslauga papildomai nekainuoja.
Ne, nebūtina. Yra keli būdai sutartį pasirašyti nuotoliniu būdu:
Taip, sutartį ir/ar įrangą gali pristatyti DPD Lietuva kurjerių tarnyba. Ši paslauga yra apmokestinama vienkartiniu 5 Eur mokesčiu, kuris yra įtraukiamas į sąskaitą už paslaugas.
FASTLINK vadovaujasi LR Vyriausybės nutarimais ir LR įstatymais. Jeigu pagal rekomendacijas paslaugas galime teikti ir priimti interesantus klientų aptarnavimo skyriuje be galimybių paso, tuomet pateikti jo nėra reikalaujama. Keičiantis rekomendacijoms, visuomet į tai atsižvelgiame. FASTLINK rūpinasi savo darbuotojų ir klientų saugumu, todėl pirmiausia siūlomos nuotolinės alternatyvos paslaugų pajungimui suderinti, sutarčiai pasirašyti ar atsakyti į kitus kliento klausimus.
Taip, papildomus TV kanalų paketus galima užsakyti. Tą padaryti galima:
Taip, klientus apie sutarties termino pabaigą informuojame SMS pranešimu ir (arba) el. paštu, likus 2 mėnesiams iki sutarties pabaigos bei susisiekiame telefonu.
Taip, savo tinklą plečiame visoje Lietuvoje. Gavus paraišką, išanalizuojamos techninės galimybės bei pateikiamas pasiūlymas. Pateikti paraišką, dėl naujo įvado į atskirus rajonus ar gyvenvietes galima:
Papildomas mokestis gali būti skaičiuojamas, jeigu paslaugų pajungimo metu, inžinierius, pagal kliento pageidavimą, turi atlikti papildomus darbus.
Pasirašius paslaugų teikimo sutartį, visuomet yra suteikiamas 14 dienų išbandymo laikotarpis.
Standartiškai nauja sutartis yra sudaroma 24 mėnesių terminui. Išimties atveju paslaugų teikimo sutartis gali būti sudaroma ir trumpesniam nei 24 mėnesių terminui. Pratęsiant paslaugų teikimo sutartį, klientas gali rinktis ir ilgesnį nei 24 mėnesių terminą.
Taip, sąskaitą už paslaugas galima apmokėti į priekį.
Norėdami gauti išankstinę sąskaitą su nuolaida, praneškite el.paštu info@fastlink.lt arba tel. +370 5 248 4449.
Fastlink televizija transliuojama naudojant "Adaptive bitrate streaming" technologiją. Tai reiškia, kad nuo interneto greičio priklauso turinio vaizdo kokybė. Mažiausia interneto greitaveika gali būti 1 Mbps (vienam srautui). Norint žiūrėti vaizdą geriausia įmanoma kokybe Fastlink rekomenduoja ne mažesnį, kaip 20 Mbps duomenų pralaidumą (vienam srautui).
Prisijungti prie klientų savitarnos https://mano.fastlink.lt/ galite su savo Kliento ID (Sutarties nr) ir slaptažodžiu. Pirminis slaptažodis yra asmens kodas/įmonės kodas. Prisijungus prie savitarnos pagrindiniame lange, galima pasikeisti slaptažodį.
Palikite kontaktą – pateiksime jums tinkamą paslaugos pasiūlymą.